Spotovačka-bodovací stroj GYS GYSPOT INVERTER EVOLUTION PTI-s7 (3x400V) 4M
Autokarosářské invertorové víceúčelové bodové svařovací zařízení špičkové úrovně s velkým svařovacím proudem až 14 500 A a se 7 volitelnými režimy. Ideální svařovací zařízení s transformátorovou pistolí / bodovacími kleštěmi pro každou autokarosárnu, která opravuje i karosérie posledních modelů automobilů. Vysoce kvalitní bodové svařování lze provádět i na karosériích z ultra pevných ocelových plechů (např. Mild, HSS/HLE, VHSS/THLE, UHSS/UHLE, ZstE, Usibor, TRIP apod.) s různou tvrdostí, včetně extrémně tvrdých ocelí (Boron). Při konstrukci nejnovějších karosérií používané nové oceli vyžadují odlišné svařovací parametry a samozřejmě také vyšší přítlačnou sílu (až přes 500 daN), vyšší - svařovací proud (zpravidla vyšší než 12 000 A) a vodní chlazení pro spotovací přístroj (spotter) nepředstavují problém ani některé kombinace plechů a rovněž různé povrchové vrstvy plechů.
Kompaktní, velmi lehké transformátorové C-kleště ve standardním vybavení se otevírají až na 70 mm, což zajišťuje nekomplikovaný přístup do všech oblastí svařování, rozevření se ovládá jednoduchým stiskem tlačítka. Automatický systém chlazení, kapalinou chlazený středně frekvenční transformátor je integrovaný do C-kleští, možnost dlouhé činnosti díky efektivnímu chlazení. Všechna relevantní svařovací data mohou být uložena na SD-kartu a v případě potřeby přenesena na PC a zpracována špičková kvalita a nejnovější generace (vyrobeno ve Francii) jednoho z největších výrobců svařovací techniky v Evropě zařízení je doporučováno řada výrobců automobilů.
Výhody:
Velký svařovací proud až 14 500 A
Digitální zobrazení aktuálního svařovacího proudu
Varovný tón při poklesu jmenovitých hodnot
Konstantní kontrola svařovacího proudu
Nízká spotřeba proudu
Vysoký přítlak elektrod: max. 550 daN / 8 bar
Kontrola přítlaku elektrod (digitální zobrazení aktuálního přítlaku elektrod)
Varovný tón při poklesu přítlaku elektrod
Velký přehledný displej
Dtabilní teleskopické rameno/výložník s kabelovým suportem
Ochrana proti přehřátí
Vysoká provozní spolehlivost a dlouhá životnost
7 volitelných režimů:
STANDARD MODE - přístroj určuje svařovací parametry podle síly/tloušťky plechu a druhu plechu
MANUAL MODE - obsluha si může zvolit svařovací proud, svařovací čas a přítlak elektrod
MULTI MODE - přístroj automaticky vypočítává optimální hodnoty pro zvolené plech, zvolí se tloušťka plechu a druh materiálu
GYSSTEEL MODE - měření tvrdosti oceli prováděné pomocí přístroje GYSTEEL Vision lze vložit přímo do menu s cílem určit druh oceli, zařízení pak určí parametry svařování
AUTO MODE - automatické rozpoznání druhu plechu, tloušťky plechu, existenci elastického materiálu nebo izolačního materiálu mezi plechy
CAR MANUFACTURER MODE - umožňuje vyvolat předem uložené opravárenské manuály/instrukce výrobců vozidel, přístroj pak automaticky nastavuje svařovací parametry
ENERGY MODE - umožňuje provedení bodových svárů s předem zvoleným vložením energie, obsluha zadá svařovací proud (A) a energii (kWs), tento režim není určený pro opravy, ale slouží k provádění testů automobilovými výrobci nebo zkušebnami
Rozsah dodávky:
Stroj s vodním chlazením
Pneumatické bodovací kleště se 4 m kabeláží
Izolované kleště C1 /550daN/8barů
Rameno s balancérem
Kontaktní pasta
Klíč na povolování elektrod
Technické parametry:
Bodovací kleště | |
Napětí Uo | 8 V |
Maximální síla materiálu pro jednostranné bodovací kleště | 1,5+3 mm |
Maximální síla materiálu pro oboustranné bodovací kleště | 3+3+3 mm |
Přítlak elektrod kleští | 550daN při 8 barech |
Spotovací stroje | |
Napájení | 3x400 V |
Jištění | 25 A |
Maximální svařovací proud | 14500 A |
Délka přívodního kabelu | 8 m |
Hmotnost spotovačky | 100 kg |
Rozměry spotovačky | 650x800x2300 mm |