Diagnostický tester Geko G02945
Diagnostický tester Geko G02945 je určen k použití pro diagnostiku motorů vozidel splňujících normu OBDII s napájecím napětím 12V a standardním 16pinovým konektorem.
Technické parametry:
- Napájecí napětí: 8V - 25V
- Provozní proud: 52mA
- Provozní teplota: -20°C až 70°C
- Skladovací teplota: -30°C až 80°C
- Displej: LCD s rozlišením 128x64px, jednobarevný s podsvícením
- Nepotřebuje žádné baterie k provozu, napájí se z OBDII zásuvky v autě
- Silný a nerozbitný kabel o délce 63 cm
- Rozměry: 115 x 70 x 20 mm
Seznam funkcí zahrnuje:
- Duální diagnostika systému: motor a převodovka
- Rychlá indikace závad motoru pomocí LED: zelená, žlutá, červená
- Čtení nebo mazání chybového kódu motoru a zobrazení popisu chyby
- Čtení identifikačního čísla vozidla VIN
- Čtení čísla identifikace kalibrace ID
- Čtení kalibračního ověřovacího čísla CVN
- Podpora pro více jazyků
- Čtení a mazání chyb OBD-II a specifických kódů značek
- Vymazání kontrolky KONTROLA MOTORU
- Zobrazení zamrzlého snímku dat a stavu výfukových emisních systémů (I/M stav)
- Monitorování provozních parametrů motoru v reálném čase (LIVE DATA)
- Kontrola významu chybových kódů
- Zobrazení informací z datového toku ze senzorů (podporuje 249 typů parametrů)
Tento přístroj podporuje následující protokoly:
- SAE J1850 PWM (41,6 kbaud)
- SAE J1850 VPW (10,4 kbaud)
- ISO9141-2 (5 bitů, 10,4 kbaud)
- ISO14230-4 KWP (5 bitů, 10,4 kbaud)
- ISO14230-4 KWP (rychlé spuštění, 10,4 kbaud)
- ISO15765-4 CAN (11 bitů, 500 kbaud)
- ISO15765-4 CAN (29 bitů, 5100 kbaud)
- ISO 75 kbaud (11-bit, 250 kbaud)
- ISO15765-4 CAN (29-bit, 250 kbaud)
Co zařízení neumí:
- Nepodporuje některé konkrétní modely vozidel, jako jsou Renault Clio 2, Renault Megane 1, Fiat Croma, Alfa Romeo 159, Opel Corsa C, Dacia Logan, Volkswagen Golf V a IV, Škoda 1,2 MPI a 1,4 MPI simens
- Nespálí DPF
- Neresetuje AIRBAG a chyby bezpečnostních pásů
- Neodstraňuje chyby ABS, ESP
- Neposkytuje možnost kódování vstřikovačů
- Nepodporuje nákladní auta nebo ruská auta